vineri, 13 noiembrie 2009

Esti incredibila!

Sincer, esti a doua persoana care ma face sa rad cu lacrimi prin incercarile ei de a parea "dura" si "ironica" si "superioara". Din fericire pentru tine nu pot indrazni sa te atac direct zicand ca esti proasta, deoarece nu am avut onoarea de a te cunoaste personal pana acum. Insa cealalta persoana, pe care o cunosc de ceva vreme, mi-a dovedit chestia asta... Si dupa felul in care actionezi incepi sa imi dovedesti acelasi lucru... Dar, dupa cum spuneam, nu imi pot permite sa fac o asemenea afirmatie.. inca. Cred ca voi, cei care aratati un astfel de comportament, suferiti de niste frustrari, niste complexe enorme de reusiti sa ajungeti pana la nivelul asta. In fine... Simplul fapt ca inca mai faci chestii de genul asta, chiar daca te-am lasat in pace, cu asa-zisa superioritate a ta cu tot, denota o imaturitate iesita din comun si ma face sa ma gandesc ca tu suferi de niste probleme grave. Nu stiu daca sunt de ordin emotional sau psihic. Nu sunt medic sa ma apuc sa pun diagnostice. Dar e clar ca e o problema... Poate ai suferit de lipsa de atentie cand erai mica... Cine stie? In fine... deja mi-am irosit mult prea mult timp cu tine... Oricum, pentru mine, cei asemeni tie sunt si vor fi intotdeauna egali cu zero. Faceti parte din acea categorie de oameni pe care mie imi place sa o numesc multimea vida. De ce? Pentru ca, din punctul meu de vedere, nu contati. Puteti sa traiti sau sa muriti.. oricum nimanui nu-i pasa. 

Asta a fost ultima chestie pe care ti-am adresat-o vreodata, draga mea prietena. Doar asa, ca sa stii exact ce gandesc despre tine... Nu ma voi obosi sa iti raspund la eventualele comentarii pe care le vei lasa de acum incolo, asa ca mai bine nu ti-ai mai obosi degetelel tale pretioase si fragile scriindu-mi mesaje de amor. Oricum le voi respinge. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu