miercuri, 12 august 2009

Prima data...

Uite ca mi-am facut si eu un blog. Dupa ani de zile in care am evitat acest lucru din varii motive, cum ar fi "ce as putea eu sa scriu intr-un blog?", mi-am zis ca nu am nimic de pierdut daca incerc..
Anyway... Cine sunt eu? O persoana ca oricare alta. :) De multe ori se intampla sa urasc lumea reala, in care suntem obligati cu totii sa traim, vrand-nevrand, iar atunci ma refugiez in lumea proprie, creata bucatica cu bucatica de-a lungul anilor. Pe de alta parte, de multe ori se intampla sa am parte de niste momente atat de frumoase, de speciale, incat raman marcata de acestea (intr-un mod pozitiv) pentru o perioada incredibil de lunga. Aceste momente ma fac sa cred ca viata parca ar vrea sa demonstreze ca nu e chiar asa de curva cum pare sau vrea sa para.
Cred ca am aberat destul pentru primul post... Sa vedem cand va fi urmatorul... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu